13e februari

Ja vad kan jag säga, jag mår som jag förtjänar efter gårdagen, piss med andra ord, men de var de värt, som alltid haha.
Kvällen började riktigt nice, vi satt hemma hos mig jag nathalie o emelie o drack lite o snacka massa skit samtidigt som vi fixade oss osv, senare drog vi vidare till frimis där kvällen gick upp o ner, haha, blev kanske inte riktigt som planerat men den slutade lyckat ändå!
Har knappt sovit en minut inatt, har frusit så sjukt mycket, förstår inte varför jag alltid blir frusen när jag har druckit. skumt.

Iaf, just nu ligger jag o degar i sängen o känner att jag måste ta mig ett ryck o sätta igång o städa, i morse när jag vaknade blev jag mer illamående än vad jag redan var när jag fick se hur det såg ut! Grejer precis över hela golvet, som man förövrigt inte ens ser en skymt av.

Men, först av allt blir den en lååååång dusch.
Hörs senare ♥



Bild från gårdagen på mig o fina nathalie


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0