Sunday

Jisses, jag har blivit sämst på att uppdatera, men sanningen är den att jag för tillfället faktiskt inte har tid. Ibland känns bloggen nästan som ett måste och så ska det absolut inte vara, har till och med haft funderingar på att ta bort den men nej, den får vara kvar tills vidare, men från och med nu uppdaterar jag endast när jag har tid och ork. Jobbar i princip varje dag i våran butik nu och oftast från tidig morgon till sen eftermiddag så jag är helt slut när jag kommer hem, men jag ska försöka kika in så ofta jag kan iaf:) Vi tog ju som sagt över i måndags och det är verkligen jätteroligt, har många projekt på gång och det känns kul att få göra det tillsammans med min kärlek:)

I fredags var vi ute, jag o bella, även om kvällen blev lite misslyckad på olika sätt så hade vi precis lika roligt som alltid. Wiho nu är det bara en vecka kvar tills min födelsedag och då blir det utgång igen.

Kvällen har jag spenderat hemma hos älsklingen med hans familj medans han jobbar stackarn, vi spelade bingolotto och hade det mysigt:) hahah jag och hans ena syster råkade dock spela ettans bingo på treans spelplan, jag var ett nummer ifrån att få en volvo och tänk er om jag hade fått den och sedan insett att jag spelat på fel, hahah hade typ skjutit mig själv.

Nog om onödigt prat nu, ska ta och röra mig, hoppas ni haft en fin helg.
Puss


Trött jag just nu

xoxo

Kommentarer
Postat av: ewa

vill bara säga woow du är så jäkla vacker kvinna! helt stört snygg från topp till tå. och så down the earth inte många med det utseende som är nere på jorden. kom in på din blogg idag via att du kommenterat ett par skor på nelly. och fastnade direkt! :) Har läst igenom nästan alla dina inlägg o du är så perfekt. du o din pojkvän är sjukt söta tsm :). NU är du bland mina favoriter på datorn så jag kan gå in här igen o kika:). fortsätt med det du gör! :)

2011-04-05 @ 23:19:34
Postat av: Emma-svar till ewa

Hej på dig, och tack så jättemycket för alla fina ord! Uppskattar det väldigt mycket, kul att du gillar den! dock har du precis kommit in här när jag har en liten bloggsvacka och uppdateringen är inte den bästa, men jag ska försöka finna mer tid för bloggen så den blir lite rolig igen:) Stor kram på dig!

2011-04-06 @ 01:10:13
Postat av: Anonym

Kan du vara snäll o lägga upp bilden på ID borsten nu? :) för jag hade tänkt o köpa en men vet inte riktigt vilken. Eller ska man helst börja med ID startpaketet? Kram :)

2011-04-07 @ 11:21:06
Postat av: Johanna

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu och jag älskar din blogg! jag gillar att du ger tips och visar dagens outfit. men en sak undrar jag, hur färgar du ditt hår för att det ska se så vackert? jag har försökt få det blont men får det bara till brunt..? kan du ge tips? puss hej!

2011-04-07 @ 14:53:18
Postat av: ewa

aww va sööt du är..hoppas du börjar uppdatera snart igen tycker du är så himla inspirerande och så himla vacker och jag kikar in här då och då o hoppas att du uppdaterar igen när du kan o så :)



Ha det fint sötnos! kram på dig med!

2011-04-10 @ 17:15:12
Postat av: Anonym

uppdatera

2011-04-18 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0