Välkommen september

Hallo
Kom hem för en liten stund sedan från jobbet, gick super idag:)
1:a september idag, o då börjar man ju undra vart f*n sommaren tog vägen o om dom där soliga dagarna i juli var den enda sommaren vi fick? Tur att det blev en resa när vädret var som sämst, så man fick känna av sommaren lite grann iaf, vill tillbaka hårt btw )=

Men, även om sommaren verkar vara förbi så kan jag inte låta bli att längta till hösten.
I just love it. Tror det är mycket för att det finns så sjukt mycket snygga höstkläder o för att det är så mysigt att glida in i skinnjackan o vira en stor halsduk runt sig:)

Kvällens planer då? None.
ett måste är dock att träffa min älskling, känns som det var länge sen ( haha säkert typ 1-2 dagar sen) , så jag saknar ju honom. Vad vi hittar på får vi se. Känner för en myskväll med massa tjockt o en bra film.

Hur är det föressten med er folket? Massa som tittar in här men man hör inte så mycket)= bara någon som frågar en fråga här o där. Vill ju ha lite comments, gärna om vad ni vill jag ska skriva om /lägga upp bilder om osv. Give me some inspiration för jag är helt tom där uppe.

Nu ska jag se om det finns något att äta , min mage skriker. 
So Long


Just nu, stel.se haha

 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara kul om du la upp lite bilder från när du va utomlands ! jätte bra blogg :D

2010-09-01 @ 17:55:37
Postat av: emma-svar till anonym

absolut ska försöka göra det:) tack! kram

2010-09-01 @ 19:58:06
Postat av: Anonym

först o främst, uppdatera mer? du uppdaterar löjligt lite.. sen, lägga upp bilder på dina dagar, ditt rum, o massa sånt.. älskar när du lägger upp bilder på typ dina outfits eller ditt rum o sånt man får så mkt insperation =)

2010-09-01 @ 20:53:55
Postat av: lisa

DU är jätte vacker. Skulle vara kul om du la upp mer bilder och att du bloggar oftare:D kram

super bra blogg

2010-09-01 @ 21:12:52
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! absolut, det är något jag ska försöka bli bättre på. Dock är det lite tight eftersom jag jobbar osv men jag ska försöka bättra mig, promise:) kul att du får inspiration, ska lägga upp mer om det då:) Kram på dig!

2010-09-02 @ 20:55:12
Postat av: Emma-svar till lisa

oj tack så mycket:) Absolut, ska försöka göra det. Tack så mycket!:) Kram!

2010-09-02 @ 20:55:58
Postat av: Anonym

ja tycker du är lik angelina jolie:D...

2010-09-03 @ 15:53:07
Postat av: Emma-svar till anonym

haha jaså, det har jag inte hört förut:) personligen tycker jag inte att angelina jolie är världens skönhet som många andra tycker så vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte haha. Men det är alltid kul att höra vem folk tycker att man liknar:) kram på dig!

2010-09-08 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0