Turquoise

Kom hem för en liten stund sedan, har tillbringat min kväll tillsammans med Bella, du är ju bara för bäst.
Bakade rabarberpaj som var g g galet god:) Åt nog en eller två bitar för mycket för nu känns de som att magen ska spricka. Fick mig iaf en riktigt trevlig avslutning på mina lediga dagar för imorgon blir det upp till work igen, så konstigt när man har varit ledig då borde man känna sig utvilad men man känner sig i stället mer trött än vad man gjorde innan=/ Men men, de går nog bra.

Från de ena till de andra fan vad kallt det är ute, kände det på vägen hem. Riktig höst, det gillar vi:)
Dock känns det som att hela garderoben är fullproppad med massa sommarplagg , så jag känner att en trip intill storstan för lite shopping snart skulle sitta riiiktigt finfint:)
Dock måste det bli lite påfyllning i plånkan först haha.

Nej hörni, nog om skitsnack, såhär såg jag ut idag iaf och sedan bjuder jag på våran underbara paj.

Puss



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh dina smycken! var e örhängerna ifrån? o ringarna? sjukt fina.. var det länge sen du köpte dem? :)

2010-09-11 @ 17:14:19
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! tack:) ringarna är tyvärr köpta i turkiet men jag är säker på att det finns liknande i våra affärer, vet att det finns en fin turkos ring på hm:s hemsida just nu också. Örhängena är även dem från H&M o finns också på deras hemsida nu om jag inte minns helt fel.

Kram

2010-09-12 @ 00:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0