Tahandomsigsjälv - dag

Just vad det är idag, har ingenting att göra över huvud taget, inga krav inga måsten , så då passar det utmärkt att ta hand om sig själv lite. Kom precis ut ifrån dushen där det fick bli grov peeling till att börja med, fasiken vad man flagar, tur att jag tog det lugnt med solningen i turkiet så man inte är helt kritvit där man flagar haha.
Just nu sitter jag iaf med hårinpackning i huvudet, behövs verkligen , fan vad mitt hår är slitet nu igen, blev det i turkiet, tror jag måste ringa kusinvitamin o be henne kapa av det en bra bit.

Fick även bli plockning av ögonbryn, ansiktsskrubb, och nu sitter jag med en fet chokladmask i hela nyllet.
Låter snyggt? nej det gör det inte, och det är det verkligen inte heller, så någon bild bjuder jag tyvärr inte på, vill inte skrämma bort er läsare helt:)
Den luktar iaf galet gott, så nu sitter jag o är sjukt sugen på choklad också o ingen har jag, jobbigt läge.


Dagens planer är alltså inte många, ska vänta på att älsklingen ska komma hem från göteborg där han är på utbildning och sedan är det myskväll som gäller.

Nej hörni, nu är mitt ansikte så stelt så jag knappt kan röra en min. Måste gå å skölja av mig allt.
Hörs sen. Puss&kram♥


Chokladmask finns att köpa på t.ex H&M & Lindex


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0