Min & Älsklings dag

Tjoho
Jag mår underbart idag, varför vet jag inte , bara gör det:)
Kanske för att jag fick vakna upp i min älskling famn? kanske för att jag fick sovmorgon eftersom jag är ledig idag? kanske för att jag vet att jag är ledig hela veckan fram tills helgen? woho!

för övrigt är det min o min älsklings dag idag:) den 6:e november 2004 blev det vi så den 6:e varje månad räknas som vår dag o då passar vi på att göra något riktigt mysigt, så denna dag får vi se vad det blir, kanske jag ska överraska med en middag när han kommer från jobbet? we´ll see:)


Nej hörni, nu ska jag försöka hoppa in i dushen o göra mig ordning, kan inte gå runt såhär hela dagen:)
Puss så länge



Bild från Turkiet,
kvaliten är inte den bästa eftersom jag tagit kortet direkt på ett kort,
ska försöka scanna in dom alla istället så ni får se:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0