Heldag med bästis♥

Dagen har jag spenderat med Bäcker på stan, det var ett tag sedan, har saknat det kan jag säga!
Hade lika roligt som alltid o skratta ihjäl oss åt ingenting, så tråkigt att det blir så sällan man ses nu när man gått ut skolan, förut träffades vi ju alla varje dag. Men det är väl så det blir när man blir vuxen som det så fint heter:) men det viktiga är att hålla kontakten iaf o ses så ofta man kan så man inte glömmer varandra.


Vi började iaf med mat på cocoo thai, hur gott? bra fråga. Sedan blev det vandrande på stan, hittade mig inget spec faktiskt. och till sist avslutade vi med en fika på Bara vara.
 Det var min dag, u n d e r b a r   om ni frågar mig:)
Nu ska jag ta o krypa ner i ett varmt bad .
Bjuder på lite bilder från dagen.
Puss så länge

Börjar med en dagens

Skinnjacka , genomskinlig skjorta, linne, tights - H&M
Väska- inte köpt i sverige
Örhängen- Chique






Hur god är inte Bara vara´s banan milkshake? beroendeframkallande








hahaha, var bara tvungen:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0