Headache

Hallo.
hoppas allt är bra med er. Min huvudvärk sitter i ännu sen igår, den vägrar försvinna trots många timmars sömn inatt, vet inte riktigt vad felet är. Sjukt ont gör det iaf.
Så det blir en hemma dag idag också, kan vara skönt det med.
Senare kommer troligtvis älsklingen hit, hoppas jag känner mig bättre då så jag inte är sådär jobbigt sur som man brukar va när man inte mår helt prima hehe.
Är så sugen på bio eller något annat mysigt men jag orkar fasiken inte, så får väl se om det kanske blir att hyra film eller något annat:)

Är lång ledig fram tills fredag så det känns iaf great. Vill ut i veckan också o handla lite nya kläder, känns som man köper o köper men ändå tycker man att man aldrig har något att sätta på sig, känner ni igen er?
Behöver lite nya koftor nu när de börjar bli kallt, även någon mysig halsduk osv. Får se hur de blir med det.
Nu blir det iaf sängen med massa kuddar bakom ryggen, täcket, o datorn i knät. Finns de något bättre?

Pussokram





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0