Fråga

Anonym- Hej! Har en fråga om vilka krämer och så du använder när du tvättar ansiktet tex? Kram

Jag använder dessa produkter på bilden från L300, finns att köpa på apoteket o varje tub/förpackning ligger under 100-lappen. Jag använder serien mot torr hud, men de finns även som antiage , normal hud, för män, och även tonade krämer om man vill ha färg.
Jag tvättar morgon och kväll , oftast iaf om jag inte är för trött och råkar somna med sminket på, aja baja, då kör jag först rengöringslotionen , som en vanlig tvål, sedan ansiktsvattnet, ta på en bomullspad och dra över ansiktet, sedan kör jag dagcremen om det är på morgonen och nattcremen om det är på kvällen. Lätt som en plätt för en fräsch hud:) Kram!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? Du har typ råd med allt ju, en massa nya kläder osv, hur kan du ha råd ? :) Nyfiken om du har några tips :D

2010-09-08 @ 17:22:59
Postat av: Emma-svar till anonym

Jag jobbar som florist som jag är utbildad till. Och jag har verkligen inte råd med allt haha, men som sagt jag jobbar på ganska mycket vilket jag även gjort när jag gick i skolan, extrajobb på helgerna osv. Så det är mitt bästa tips, ut o sök jobb:) Sedan har jag en galet generös pojkvän som skämmer bort mig alldeles för mycket med olika saker:) Kram på dig

2010-09-08 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0