15.09.10

Klockan är mycket o jag är sjukt trött, men känner inte alls för o sova så passar på att hoppa in här o säga hej för er som börja undra vart jag tagit vägen igen haha, lite dålig update dom senaste dagarna men så blir de ibland.

Har inte så mycket att skriva förutom att jag haft en underbar helg iaf, hoppas ni också haft det.
Imorgon är jag ledig sen är det dags för jobb igen, dom lediga dagarna försvinner förbi så fort tycker jag.
Dagen har spenderats med mina fina tjejer på stan i regnet, usch för det här vädret, hoppas solen kommer tillbaka snart igen.

För övrigt så saknar jag min älskling som är i Sthlm o kommer hem imorgon kväll.
nu känner jag att det blev enormt onödig text om enormt onödiga saker.
Hörs imorgon när jag e lite piggare.
Ching




Såhär såg jag ut idag innan jag tog steget ut i regnet, då blev det mer blöt katt looken .

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0