Svar på era frågor

Anonym:
•Tog Milad din oskuld och tror du att ni kommer skaffa barn tillsammans?

Svar:
•Ja självklart hoppas jag o tror att vi kommer få många barn tillsammans:)  
 

Anonym:
•Vart jobbar du?

Svar:
•Exakt vart vill jag inte gå in på av olika själ, men jag jobbar som florist.
 
 
sophie:
•hur gammal var du när du och din pojkvän vart tillsammans?
•hur länge har ni vart tillsammans?
•har ni någon gång gjort slut?
•när blev du av med oskulden? heheh

Svar:
•jag var 13 år gammal när vi blev tillsammans
•vi har varit tillsammans i snart 6 år
•ja det har vi, men alltid hittat tillbaka till varandra
•passar den hehe:)
   
 
Anonym:
•vill du vara med din pojkvän livet ut ? :)
och kan du visa bild på din tatuering/ar ?

Svar:
•Ja det vill jag:)
•absolut ska jag göra det någon dag:)
   
 

louse:
•hur lång är du? och har du växt mycket sen högstadiet?
Svar:
•jag är 167 lång, eller kort kanske jag ska säga haha.
nu minns jag inte exakt hur lång jag var i högstadiet men jag tror inte jag växt mycket alls sen dess.

 

Anonym:
•Du har redan några utav mina frågor. :)

Meeen jag kan ta några till, finns det någora du hatar i örebro, hur ofta är du i vivvalla och lundby är det bara då du hällsar på bella? :O 
Svar:
•Haha jag hatar alla i örebro, nej då skämt åsido, hata e kanske ett starkt ord men ja det klart det finns folk jag ogillar osv,det har nog alla på ett eller annat sätt.
•Jag bor ju där så varje dag antar jag, dock är jag aldrig ute o hänger i vivalla/lundby, utan mest som sagt om jag ska hem till någon av mina vänner.. 

 
pernilla:
•hur träffades du och din pojkvän? :)
Svar:
•Vi träffades genom gemensamma vänner typ, började väl med att vi snackade lite på msn osv o sedan ringde han mig en kväll o frågade om vi skulle träffas, självklart sa jag ja o det klickade väldigt snabbt mellan oss o jag kände direkt att han var en kille som jag kunde tänka mig att vara med för alltid, fastän jag var så liten haha:)

 

Anonym:
•har du o din kille aldrig gjort slut under en kort period eller så?

•lägg upp mer outfits! :D

•gillar du örebro? trivs du där?

•visa i ett inlägg hur du sminkar dig!

•är du tajt med dina föräldrar? t.ex. om du har bråkat med killen eller så

•när ni går på era shopping trips du o din pojkvän är det han som brukar betala allt? :P dina grejer också då

kanske blev många frågor haha men passar också på att säga att du är riktigt riktigt vacker, du ser ut att vara värsta blandingen haha!
ha det bra:)

Svar:
•Jo vi har gjort slut under korta perioder osv, men som jag sa innan så har vi alltid på ett eller annat sätt hittat
tillbaka till varandra.
•Absolut, ska försöka bättra mig:)
•Både ja o nej, det är en liten stad o det händer absolut ingenting här haha, men jag är nöjd som det är nu, har ju mina nära o kära här o jag kan bara tänka mig hur ensamt det skulle kännas i en annan stad.
Men jag kan absolut tänka mig att flytta här ifrån när jag blir äldre o skaffar familj, dock till något som ligger väldigt nära så man kan hälsa på ofta:)
•Självklart kan jag göra det.
•Ja jag är väldigt tajt med mina föräldrar, kan prata öppet med dom om allt. Står väl min mamma närmast kanske men det är väl också för att jag e tjej o det känns mest naturligt att prata om allt med henne.
Jag är väldigt glad o tacksam över att jag har såna underbara föräldrar som jag vet stöttar mig till 100 oavsett vilken väg jag väljer i livet o oavsett vilka misstag jag stöter på under vägen, alla har inte den turen..
•Haha ja, pinsamt nog så är det ju faktiskt oftast han som betalar allt, ink mina grejer. Och det är absolut inget jag tar för givet, eller tycker om egentligen, jag vill betala för mina saker själv då jag inte tycker man ska vara så pass beroende av någon, men han gillar att skämma bort mig o han börjar nästan alltid bråka med mig när jag vill betala mina saker haha, han e jätte omtänksam o det gillar jag, även om jag tycker han e för generös ibland :)

Bara kul med mycket frågor:) Tack så jättemycket, gullig du är! Kram


Anonym:
•Har du förstorat dina läppar ?
•Tror du att du och din kille kommer hålla ihop för alltid?
•Vad föll du för hos din kille, och vad tycker du mest om hos han nu när no varit tillsammans så länge?
•När vill du gifta dig och skaffa barn?
•Vad använder du för foundation?
•Hur har du råd med allt du köper?
•Det verkar som att du och din kille står varandra väldigt nära , är det så?

Svar:
•Nej det har jag inte
•Ja jag hoppas o tror det:)
•Jag minns att det jag tyckte mest om var hans stora mörka ögon och hans längd, kommer ihåg att jag tyckte han var lång, kanske snarare var för att jag var så kort, sedan tyckte jag han hade bra klädstil hehe:)
Men det jag föll för var nog hans personlighet. Nu när vi varit tillsammans så pass länge och när jag lärt känna honom så väl så är det jag älskar med honom att han är så omtänksam och snäll, han är även jätterolig och
jag skrattar alltid när vi är tillsammans. Sedan älskar jag att jag kan öppna mig för honom om allt och att vi fortfarande, efter 6 år, kan vara barnsliga o bete oss som små barn:)
•Så snart som möjligt! Haha nej då, men jag det är något jag längtar efter väldigt mycket.
•Jag använder ID bare minerals foundation, bästa!
•Jag jobbar
•Ja vi står varandra otroligt nära, Vi har ju i princip växt upp med varandra i hela våran ungdom, därför skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom på ett eller annat sätt. Han är min absolut bästa vän och jag vänder mig nästan jämt till honom om jag behöver någon som kan trösta mig eller om jag vill ha någon att skratta tillsammans med:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0