Söndag

Hej hopp
Tråkig söndag idag, finns aldrig något att göra i princip, så jag har startat dagen med att bara ligga i sängen o kollat olika tvprogram, vilket troligtvis också kommer bli min fortsättning ett tag till iaf.

Senare när älskling slutat jobbet blir det eventuellt bio, vad vi ska se är inte bestämt, absolut inte paranormal activity som alla tjatar om iaf, haha, det är jag alldeles för feg för, inte sett ettan heller o de e inget jag kommer göra heller:)

Igår kväll satt vi hemma hos bella o mös, kul o få träffas lite, det var länge sen.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa lite sen ska jag släpa mig själv in i dushen o försöka vakna till lite.

hörs sen, puss♥



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar älskar din blogg, hoppas du och din pojkvän får kul på bion ikväll! kram

2010-10-24 @ 16:03:27
Postat av: Emma-svar till anonym

aw vad söt du är! glad jag blir:) tack så jättemycket! Kram på dig

2010-10-24 @ 17:53:24
Postat av: Shady

Se INTE paranormal activity! Från början är den tråkig... men i slutet är det för äckligt

2010-10-25 @ 22:46:37
Postat av: Emma-svar till Shady

haha tro mig ska inte!

2010-10-26 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0