Skönhetsömn

Är precis vad jag fått i natt, och då menar jag bokstavligen talat.
Sov med en fet inpackning i håret och ansiktsmask, så har precis tagit en lång dush så nu känner jag mig piggare än nånsin fastän klockan bara är 11.30.

Haha glömde bort att jag gick o la mig med skiten i ansiktet så tidigt imorse vaknade jag upp o blev livrädd när jag kände att hela ansiktet var stelt, men nu är det mjukt som en babystjärt hehe:)

Nej hörni nu ska jag ta o gö mig klar, dagen planeras tillsammans med syster som jag inte träffat på jättelänge, saknat henne o mina små troll♥

Ha en underbar dag allihopa

Puss

 
Denna köpte jag här om dagen, rengöring ,scrub och mask i samma tub.
Även den jag använde inatt som mask.
Djuprengörande och minskar porer, hur bra som helst!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0