Sagoland

Kom precis hem från stan, blev ingen firre idag, ska kolla om mamma kanske kan följa med i veckan ist.
Haha snubben som jobbade i djuraffären påstod att jag var en djurplågare när jag frågade om dom hade en sån skål o började predika om att det är svensk lag på att man inte får ha fiskar i såna då det är djurplågeri. haha orka ge mig mer ångest. Så tanken är ju nu att jag ska satsa på ett lite större riktigt akvarium ist, vi får se, inget går min väg just nu alltså.


Fick iaf med mig en skjorta o ett halsband hem, visar er sen.
Nu ska jag ta o lägga mig i ett varmt bad o lyssna musik o bara ta de lugnt. Sedan ska jag krypa ner i sängen o sätta på en bra film:)

Hörs sen.
puss


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0