Med Bäcker

Hej hopp.
Mer död än levande känns det som för tillfället, jobbat i tre dagar i sträck, sista imorgon sedan blir det lite ledighet igen:) Dålig update på ett tag, har verkligen inte haft varken tid eller lust, vart irriterad på allt o alla o mått allmänt knas.
Och på köpet så försov jag mig i morse, vaknade en kvart innan jag var tvungen att åka ut till jobbet, kände att jag bara kunde sätta mig ner o börja gråta eller något haha.
Väl på jobbet var det sjuuukt mycket att göra , sedan blev det buss resa hem, fyfan säger jag bara, örebros busstrafik Suger, tog mig två timmar att ta mig hem från Marieberg, helt sjukt.

Jaja, nog om onödig info. Just nu sitter jag o bäcker o myser i min säng med godis, chips ,dip o jordgubbar.

Nej hörni, nu ska vi fortsätta me det vi höll på med, hörs när jag känner mig lite piggare o gladare:)
Puss så länge


Bild från Emelies födelsedag på mig o Nathalie

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0