Julstämning

Ligger o tittar paradise hotel, helt slut efter en halv dag med jobb, sov sjukt dåligt inatt o vaknade tidigt så gick runt o gäspade hela dagen, för att inte tala om hur segt klockan gick.
Imorgon blir det upp igen o då blir det en hel dag, sedan även jobb hela helgen, men de e okej, det e sånt man behöver göra:)

Idag rullade lönen in också, en dag försenat men de lugnt, dessa dagar  känner man att det faktiskt e så värt att gå iväg till jobbet o slita dom där ynka timmarna, när man annars bara hade suttit hemma o glott in i väggen typ.

Älsklingen kommer hit strax också, ska krama lite på min pojke som varit borta två dagar hehe, sedan blir det läggdags direkt så jag kan hålla munnen stängd imorgon o inte gäspa ihjäl mig:)

ni får stå ut med lite seg update nu under helgen, bloggen får lämnas åt sidan när jobb o sömn är prioritet ett.
Hoppas ni haft en fin dag o kväll iaf
puss!




Just nu hos mig, julstämning på hög nivå med pepparkakor, julmust o mandariner

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0