God Morgon

Säger jag, för jag vaknade för bara en liten stund sedan, skönt!
Imorgon blir det upp tidigt till jobbet så man får passa på att sova ut läänge när man väl kan:)
Snart helg igen, jisses vad dagarna går fort.
Gårdagen spenderades iaf tillsammans med min pojkvän i huvudstaden, vi bestämde oss för att åka dit o shoppa lite så så fick det bli, sjukt kul var det iaf som alltid, fick även med mig en hel del fint hem.

Ska stax ta o hoppa in i dushen sedan blir det att åka till syster o umgås lite.
Hoppas ni alla får en fin dag, hörs sen.
Puss♥


På väg till Stockholm


bobo♥


"ska man shoppa ska man göra det med gott samvete" mohaha


tittut säger jag med solen i ögonen:)






På väg hemmåt i solnedgången:)
Tack för en underbar dag hjärtat♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: linda

vore verkligen kul om du visa bilder på vad du shoppat! äslkar din blogg btw, du e så söt! kram Linda

2010-10-13 @ 23:12:48
Postat av: Anonym

Hej Emma, älskar din blogg. Skulle du inte kunna besvara mina frågor.



1. Hur fick du din lägenhet och vart ligger den?

2. Ungefär hur mycket spenderar du pengar på dina kläder, och hur mycekt är det från din killes?

3. Varför är du så grymt snygg och söt?

4. Några bra tips hur man kan ha ett långt förhållande ?

5. Hur många besökare har du varje dag? =)

2010-10-15 @ 13:37:33
Postat av: Emma-svar till Linda

Absolut, det ska jag göra!:) tack så mycket :) Kram!

2010-10-16 @ 19:55:04
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Tack så mycket, kul att du gillar den:) självklart ska jag försöka svara på dina frågor..



1: Jag bor inte själv utan med mina föräldrar, o den ligger i örebro:)

2: Oj, det är olika från månad till månad faktiskt, ibland blir det ju knappt någonting o vissa månader rullar det iväg ordentligt. Men skulle tippa på runt 3000 kr i månaden..

3: Haha det var väl att ta i, men tack så mycket:)

4:Hmm, svår fråga, jag o min pojkvän har varit tillsammans i 6 år i november, vilket är ganska länge. Självklart har vi också haft våra ups and downs men det viktigaste är att man försöker reda ut alla problem man stöter på , lita på den man är tillsammans med, o ta sig igenom problemet för att sedan bli starkare än innan.. Sedan tycker jag det är viktigt att oavsett hur länge man varit tillsammans o oavsett hur bekväma man blivit med varandra så är det viktigt att inte börja strunta i sig själv o i den andra. Till exempel att klä upp sig för den man är tillsammans med, självklart behöver man inte göra det jämt, det blir jobbigt i längden, men ibland, bara för att hålla intresset vid liv hehe:) Sedan tycker jag man ska uppvakta den andra personen så fort man får tillfälle till det, det tycker jag att jag o min pojkvän är bra på. Exempelvis om du har en minut över, ta den minuten o skicka ett fint sms till den du är tillsammans med. Vet iaf att när jag får mina söta sms från min pojkvän så gör det hela min dag o jag känner hur mycket jag älskar honom..Det blev långt men det är mina bästa tips, försök göra förhållandet intressant helt enkelt, så man inte tröttnar. Vi har som sagt snart varit tillsammans i 6 år o jag får fortfarande fjärilar i magen när vi ska ses:)

5: Det är väldigt olika beroende på om jag updaterat mycket osv, då brukar det vara fler o när det är segt på inlägg så sjunker det ju ganska snabbt vilket är förstående. Men ni är väl runt 100 besökare per dag, dock strävar jag inte efter att ragga besökare bara för att, utan jag har min blogg endast för min egen skull o dom som gillar den gör det:)



Hoppas de svaren räckte:) Kram på dig!

2010-10-17 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0