Brazilian Blowout

När jag var hemma hos min kusin så berättade hon att dom börjat med Brazilian blowout på hennes jobb.
Behandligen är typ som en rakpermanent, men det sliter absolut inget på håret utan tvärtom, det gör håret silkeslent och rakt, hon hade prövat en behandling på hennes hår och i normalt fall har hon självfall på håret efter att hon tvättat det o låtit det självtorka, nu blev det helt spikrakt,som att hon plattat igenom hela håret med plattång, för att inte tala om hur mjukt det var.

Känner mig aningens sugen nu vill jag lova, men behandlingen låg på ca 2000 har jag för mig att hon sa, svider lite men vi får se. Så värt om man får den kvaliten.

Här har ni för o efterbild på en som gjort Brazilian Blowout

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0