Bebis 1 år

Ligger i sängen o har grova problem med att somna, sover ensam idag så det beror nog på det)=
Ledig imorgon också så jä ä ävla skönt hehe. Ska sova ut ordentligt.

Har fixat med håret hela kvällen, blev iaf bra till sist o nu är jag jätte nöjd.
Visar er bild i morgon, ska även visa bilder på det jag handlade i Stockholm eftersom jag inte gjort det ännu, får passa på imorn när jag är ledig:)

Har ju glömt berätta att Chanel fyllde ett år i fredags, det blev kalas med tårta o allt haha.. Hennes present får vänta lite men kommer bli någon form av tjock tröja/jacka nu till vintern så hon inte fryser

Tänk vad tiden gått fort, tycker det var alldeles nyss hon fick plats i min hand.









xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0