Asos


Dessa finheter klickade jag hem igår från Asos, längtar tills de kommer:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma! hur sitter Xs i jackan på dig? var och testade en XXs igår och den var väl helt okej, men eftersom den satt typ helt perfekt och nästan lite föör exakt så kändes det som att det skulle sitta bättre med en Xs istället som är lite större.

testade du också olika storlekar? hur sitter XS på dig? :) tror nog du o jag inte har världens skillnad på kroppsstorleken, jag är en helt vanlig 34/36a som är 1.69 :P

har bombat din blogg nu haha men tänkte att det skulle vara skönt o fråga dig :P man har ju börjat få lite panik nu när den tar slut öerallt

2010-10-28 @ 18:46:51
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Xs sitter perfekt på mig, kan inte ha mindre och small satt lite stort, så den sitter jättebra tycker jag för jag ville inte ha större så den ser klumpig ut, fåt plats med tröja osv under också.. Men om du prövat xxs o tycker den satt bra så ta den, eller en xs om du vill att den ska sitta lite lösare. dom är ju ganska stora i storleken liksom, jag köper ju alltid 36 på jackor annars vilket motsvarar Small. Så de är ju lite stora som sagt.. Men det där känner du bäst själv men det är en superfin o bra jacka iaf:) Kram!

2010-10-28 @ 20:50:10
Postat av: Anonym

åh du får en alltid o känna sig lite bättre hahah... har du inte någon bild på dig när du har på dig jackan? :)

kram, och tusen tack.

2010-10-28 @ 22:03:10
Postat av: Emma-svar till anonym

Nemen vad söt du är hehe:) tack så mkt. har ingen just nu men kan absolut fixa, kommer inom kort, i promise! Kram

2010-10-28 @ 22:34:08
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den silvriga klockan i svenska kronor inklusive frakt? tyckte den var jätte fin och enkel, har letat länge efter en sådan men inte kunnat hitta, så den verkar perfekt! tacksamm för svar:) jätte kul blogg att följa by the way :D

2010-11-08 @ 18:55:10
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! klockan kostade ca 250:- sedan ligger frakten på ca 60:- beroende på hur snabbt du vill ha ditt paket, det blir dyrare frakt om du vill ha den snabbt. Ja precis, den e superfin o har varit slutsåld innan så skynda o klicka hem den!:) Tack så mycket!:) kram

2010-11-09 @ 01:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0