27.10.10

Ligger fortfarande i sängen o myser med Chanel, jobb i morgon så passar på att ligga kvar lite extra i sängen, dock känner jag i huvudet att det blev liiite för lång sömn idag, huvudvärk till hundra.
Älsklingen lämnade mig tidigt imorse för att åka iväg till Sthlm på utbildning, tomt blev det o jag saknar honom redan :(

I går var vi på relaxen i gustavsvik, lika mysigt som alltid, rensade nog stället på käk haha älsklingen beställde in nytt o nytt o nytt så fort det var slut på tallriken så magen var stor som en ballong när vi gick därifrån haha.

Dagens planer är inte många, ska försöka städa lite vilket är ett måste , sedan ska jag o mamma åka hem till syster o hälsa på. 

Ska försöka komma ihåg att slänga upp en dagens sen också
puss så länge


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0