22.10.10

Ligger i sängen o håller på att somna, ska strax hoppa in i dushen så jag piggnar till lite för sen kommer älsklingen till mig. Har haft en underbar vecka, spenderat den med mina nära o kära o gjort massa mysiga saker. Idag vart det jobb, lååång dag så det blir skönt att vara ledig ett par dagar nu!

I går blev det stan med Emelie, blev mest mat för pengarna haha, som vanligt när vi är i farten.
Saknar mina underbara vänner massor, känns som man aldrig ses nu när man gått ut skolan o alla jobbar.

Helgen är helt oplanerad, får ta den som den kommer helt enkelt, men känner mest för att bara ta det lugnt.

Som ni märker e de inte mycket som händer för tillfället, det står mest stilla hehe, så jag avrundar här o önskar er alla en fin fredag:)

Puss







Mumsiga bilder från gårdagen då det först blev mat på Jensen´s Beef house, sedan fika på Bara vara.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0