10.10.10

Hej på er
Hoppas ni mår lika bra som jag, är på ovanligt bra humör idag :)
Helgen har varit awsome, blev som sagt utgång i fredags med mina underbara tjejer, vilket resulterade i en underbar kväll, bilder kommer:)
Sedan har jag mest tagit det lugnt. Idag blev det "stor" städning av rummet iaf, OM det behövdes haha, så nu ligger jag o pustar ut i sängen o myser med Chanel.


På tal om ingenting, läste på Na:s hemsida förut att det hade varit två nya övergrepp, en våldtäckt o ett våldtäcktsförsök. Blir så j*vla arg, kvinnan som blev våldtagen var liksom 64 år !? Lika hemskt när det är en ung kvinna självklart men jag blir så chockad när folk går på gamla tanter eller små barn, då har man inte bara en skruv lös utan flera. Usch, hoppas dom får tag på honom snart o låser in han, man vågar ju knappt gå ute längre, med tanke på att detta hände runt 6 tiden på morgonen?
sjukt!

jaja, nog om det.
Önskar er alla en fin kväll så hörs vi.
Puss o kram!


Just nu

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emely

Du är så vaacker! :)

2010-10-10 @ 22:54:40
Postat av: ella

hej jag undrar om du kmr ihåg vilken hårfärg du använde när du färgade håret mörkt ? :)

2010-10-11 @ 18:19:16
Postat av: Emma-svar till ella

Hej! om du menar vilken hårfärg jag använde när jag färgade det till brunt så var det wella färgerna som finns att köpa hos salongen. Blandade två stycken, har för mig att det var mörkblond o rådjursbrun jag blandade:)

Kram

2010-10-11 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0