03.10.10

Ligger för tillfället i min säng o bara njuuuter av att ha jobbat klart, ser fram emot sovmorgon imorgon!
Så himla trött i kroppen, speciellt ryggen, så ikväll blir det nog ett varmt bad o försöka repa sig lite.
haha fan va jag gnäller, jobbar jättesällan om man jämnför med andra, men det är mer som påverkar mig negativt just för tillfället ,så det är inte bara jobbet som gör mig sliten hehe.

Igårkväll spenderade jag iaf lite tid med Emeliebäcker, vi var här hos mig o mös o prata en massa.
Har varken några roliga bilder att visa eller något roligt att skriva. Bjuder på en bild från i veckan iaf, hahaha börjar skratta så fort jag ser den.

Jag zena o Emelie skulle nämligen upp till stan, och så missade vi bussen så zenas pappa kunde plocka upp oss hemma o köra oss.
Väl när han kommer är det en typ liten skåpbil han ska köra oss i med två säten där fram o ett tomt utrymme där bak som var fullproppat med kartonger osv haha. Där får vi hoppa in o sätta oss o glida till stan, skratta så jag höll på å dö. Vi såg ut som tre idioter som hade blivit kidnappade o inkastade bland massa kartonger.
Zena gjorde ju inte saken bättre heller när hon börjar slå på rutorna så folk i bilarna brevid kollade, och sedan tecknade hon 1 1 2 med fingrarna som om vi var i fara. Hahahaha ibland får man va töntig, de e dom dagarna man lever på:)


Vi bland alla kartonger:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0