Tråkdag

Vilket mysigt väder som kommit, gårdagen var väl ett undandag då det var storm men som idag är det perfekt, älskar vintern när snön kommer o det är mörkt ute. Allt blir så mycket mysigare, speciellt om man ligger inne i sängen som jag o tittar tv i värmen o bara tittar ut på kylan:)
Legat här o segat hela dagen o tittat avsnitt efter avsnitt på tvn, apskönt.
Imorgon blir det upp o jobba igen, dom lediga dagarna bara springer iväg:(
Senare kommer älsklingen min hit, perfekt avslut på denna dag.
Känner mig lite tom på ord/inspiration, kom gärna med förslag på vad ni vill jag ska skriva om.





xoxo

Kommentarer
Postat av: Genta

Hej :) Jag är nyfiken om vad det står på din tattoo som du har där, kram.

2010-11-10 @ 21:00:32
Postat av: emma-svar till Genta

hej! Det är svårt o se eftersom handen är vriden på bilden, men det är ett M bara som är skrivet i en viss typ av skrivstil:) Kram

2010-11-10 @ 21:23:37
Postat av: fatima

börjar din kille på M?:) Har han ett E tatugerad på kroppen?:)

2010-11-11 @ 02:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0