Nude





Detta nagellack köptes igår på parfym pia, färgen heter Arosa nr 90
Rent o snyggt

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Gud du e ju bara så himla vacker :) Undrar över din sminkning, den ser så perfekt ut! Du har ju foundation från id - men så har du ngt solpuder över också? i hela ansiktet el? vad e d för mäkre? Har själv id-foundation men du har så perfekt lyster. kram Lisa!

2010-11-22 @ 00:19:58
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Tack så mycket, har ett sminkinlägg lite längre ner i bloggen om precis vad jag använder. På sommaren brukar jag köra på Id endast, men på vintern tycker jag lätt att det försvinner efter halva dagen så då brukar jag köra på en vanlig foundation under, och sedan lite id över bara för att jämna ut och få den fina lystern som id ger. Sedan brukar jag ha liiite grann av Id´s all over face color som heter a little sun, detta är som ett solpuder/rouge och den innehåller väldigt mycket pigment så man får vara försiktig så man inte tar för mycket, och man ska vara noga med att verkligen få in pudret i borsten så det inte blir någon klump i ansiktet.. Sen drar jag bara försiktigt med den över hela ansiktet o avslutar med lite rouge på kinderna, klart! Kram på dig:)

2010-11-22 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0