När får man nog?

Det är frågan.
För ett tag sedan kunde man läsa överallt om dom eftertraktade matsumoto från Nelly o jag tänkte vad kan grejen vara med dessa skor? När jag först såg bilden förstod jag, insane .
När jag sen klickade hem ett par, så förstod jag åter igen, både snyggare i verkligheten och galet sköna, faktiskt bland de skönaste höga skor jag prövat.
De svarta jag köpte insåg jag dock till sist att de var aningens små kanske, så de fick åka tillbaka,men då fick jag se att de fått in dem med dragkedja på baksidan igen o blev superglad, eftersom de egentligen var de jag var ute efter från början, så jag klickade hem både ett par svarta o ett par gråa.

Sedan var jag ju bara tvungen o kika in en snabbis idag också, o vad ser jag? jo, matsumoto 3 i Beige, o var bara tvungen. haha fick bli en helt ny skogarderob med andra ord, men de är så sjukt vackra o sköna o otroligt billiga så de är värda vartenda öre:)

3 underbara par som snart kommer hem till mig.
Love it!












Nelly.com, 379:- resp 399:-

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0