Glassigt

Hej hopp
Ligger för tillfället i sängen med datorn i knät o bara kikar omkring på allt möjligt.
Jobbat idag, gick väldigt bra faktiskt, så nu är jag ledig hela helgen, skönt!
Kvällen skulle egentligen ha spenderats med mina tjejer o bowling men det blev ändrade planer så det fick bli hemmakväll framför idol med mamsen istället, mys det med faktiskt.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp på stan, måste köpa lite ansiktsprodukter då mina tagit slut, klarar mig knappt en dag utan, så vi får se om jag köper de jag brukar eller om jag kanske hittar någon nyhet som verkar bra, det är alltid kul:)

Senare kommer min älskling hit o sover med mig.
Hoppas ni alla haft en fin dag!
P u s s

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0