Gårdagen i bilder

Igår spenderade jag dagen tillsammans med Emeliebäcker på stan, handlade lite onödiga småsaker o sedan åkte vi hem till henne o mös, trevligt som alltid.
Lagade mat o satt o snacka en massa skit.
Har inte så många planer för dagen, ta det lugnt som det ser ut nu.
Är sugen på att göra något kul, vad vet jag inte, men något riktigt kul då allt känns lite halvtråkigt just nu. Kanske beror på det tråkiga vädret, jag vet inte.
Bjuder på lite bilder ifrån min dag igår, varken jag eller emelie kände oss speciellt sugna att vara med på bild så det vart lite bilder på allt annat som dagen innehöll ist.


Varm choklad och latte, ett måste när man e på en svinkall runda på stan


Gjorde taccos










Våran dessert, stekt banana, galet gott:)


+ smält choklad o grädde


Yepp, det var det, massa onödiga bilder på onödiga saker, dvs sånt som vi stoppade i oss haha, men det är kul o fotta mat, blir ju så mumsiga bilder:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0