Cut

Ledig idag, ä n t l i g e n , så ska strax åka upp till stan o möta mina tjejer, det blir nog mat o fika, o förhoppningsvis lite shopping:)
Sov ut ordentligt idag, vaknade för en timme sen ungefär, finns det något bättre än sovmorgon? nej.
Sjukt seg update under helgen jag vet, har helt enkelt inte haft tid och dessutom har jag inte gjort ett skit, enbart jobbat o sovit, o ätit lite i mellan åt hehe. Nästa helg blir bättre, älsklingen o jag firar 6 år tillsammans o vi ska hitta på något riktigt mysigt, får se vad det blir:)

Nej hörni ska kila nu, hörs senare
Pussohej

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du vart ! :) kram

2010-11-01 @ 14:33:25
Postat av: camilla

snyyygt sis, jag blir mer o mer sugen men är rädd att jag ångrar mej =) ses vi snart? pöss

2010-11-01 @ 16:20:02
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0