24.11.10

Hej på er!
Har spenderat hela dagen på stan med Emily, blev mat,fika osv, fick inte med mig något speciellt hem, lite små nödvändiga saker bara.
Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät, ska strax kila in o ta en dush, ska även köra en djuprengöring i ansiktet, det behövs verkligen vill jag lova.
Imorgon blir det som sagt jobb, men jag börjar kl 14.00 så det känns skönt!
För övrigt så står allt mest stilla just nu, det händer inte så mycket, känns ju som att vädret inte tillåter så mycket heller, man vill mest sitta inne i värmen o kolla någon bra film, trist men sant.

Men till helgen blir det iaf som sagt utgång, känns som det var sjukt länge sen jag var ute vilket det även var, så det blir kul.. får vi hoppas hehe:)

Nu väntar dush
Puss!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0