17.11.10

Aloha

Ny design på bloggen som ni kan se, satt i fixa o trixa halva natten o till slut vart det klart.
Ligger ännu i sängen, vaknade för bara en stund sedan, sjukt trött.
Har varit lite bloggtorka dom senaste dagarna, as usual haha, min dator krashade Igen för ett par dagar sen men igår var den åter igen fixad så nu ska den funka som den ska, måste verkligen ta o köpa mig en ny.

Hoppas allt är bra med er iaf o att ni haft en bra start på veckan i skolan, på jobbet, hemma, vad ni än har gjort:)
Jag har iaf varit ledig o bara tagit det luuugnt, skönt det med men idag måste något hända.

Föressten så har jag redan tröttnat lite på vädret, haha, det var mysigt i en vecka men nu är det bara tråkigt.
Vill ha sol o värme, en utomlandsresa i vinter skulle sitta alldeles perfekt.

Nu ska jag röra mig in i dushen.
Hörs sen
 Puss&kram

xoxo

Kommentarer
Postat av: bellis

Tuuuuung sidaaa baby booo <3<3

2010-11-19 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0