06.11.2004

Idag firar jag och min älskling 6 år tillsammans, underbart! Igår kl 12 på natten kunde vi inte hålla oss utan gav varandra varsin present som egentligen var tänkt att ge idag då men skitsamma, fick en g a l e t fin ring i 21k av honom som nu pryder min hand så fint brevid min förlovningsring. Av mig fick han ett Armband i guld som var i samma kedja som hans halsband.

Så ikväll ska vi ut o äta massa gott och sedan hem o kolla film o bara ha det mysigt:) hade ju från början tänkt åka någonstans över helgen bara men eftersom han jobbar så fick det bli middag osv, det blir jättebra det med!

Fick jobba extra onsdag torsdag och sedan jobbade jag även igår så det är därför det har varit lite seg uppdatering, jobbat 9 timmar varje dag så var något sliten igår kväll eftersom sömnen dom senaste nätterna inte vart den bästa.

Kameran får följa med ikväll så jag hoppas kunna klicka lite bilder från min kväll, även en kvällens som läggs upp senare, så länge får ni njuta av min finfina ring:)

Puss♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

Grattis Grattis , fin ring!!

2010-11-06 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0