Volume Million Lashes

Som många kanske förstått så gillar jag att testa nya saker,speciellt smink och hårprodukter,köper sällan samma som innan om jag inte är överdrivet nöjd med den, då testar jag häldre något nytt. För ett tag sedan när jag var på jakt efter en ny mascara såg jag att Loreal hade en ny sort på H&M, den var dock helt slut i stan både på H&M,Kicks,Åhlens osv osv, hoppades på att kunna köpa en i stockholm och ni tror inte den e slut på alla H&M där med? haha vad e detta för supermascara? någon som testat? Har hört att den ska vara sjukt bra, så hoppas att någon affär i stan får in den i veckan så man kan köpa hem en:)





xoxo

Kommentarer
Postat av: en som älskar och följa din blogg

jag har en liten fråga som ja vill gärna ha svar på:P!

sportar du eller gör något i fritiden för att hålla i form? de verkar så isåfall vad och vad har du hållt på med?:D:D kram anna

2010-05-09 @ 10:45:22
Postat av: Emma

Hej! Nej jag sportar inget för tillfället, gymar bara ibland:) Förut har jag dansat i måga år men la av för ett par år sedan:) men speciellt bra form vet jag inte om jag är i haha:) Kram!

2010-05-09 @ 13:49:36
Postat av: CHIRRE

är du nöjd med den? jag funderar på att köpa den:) jag har ganska korta fransar:P

2010-06-14 @ 17:31:08
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0