Plugg Plugg Plugg

Hej på er
Dålig update idag, tråksöndag så finns ju inte mkt att skriva om hehe.
Ska bara ta det riktigt lungt ikväll,förhoppningsvis kommer baby hit o spenderar denna tråkiga kväll med mig och gör den lite roligare:)

Vad har ni för er då denna söndag? typ onödig fråga man får ju såååå ofta svar haha:)

Nej hörni, något som också måste tas tag i är min feta hög med plugg, villintevillintevillinte + orkarinteorkarinteorkarinte x 10000 ,,typ så..

Får se om jag slänger in något mer inlägg senare annars hörs vi när vi hörs så att säga.

Chiching.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad finns de ens att göra på söndagar förutom att plugga och deppa när det är så här tråkigt väder -.- grym blogg färessten !

2010-05-16 @ 19:45:01
Postat av: emma-svar till anonym

Haha så sant så sant, tack så mkt:) kram

2010-05-16 @ 22:11:57
Postat av: nathalié

älskar din blogg!

2010-05-16 @ 23:50:54
Postat av: nathalié

men en sak jag hatar och som är så fuscking irriterande, är det där som rullar "välkommen till min blogg", "emmaaljung.blogg.se . . . haahha ta bort det är du snäll!

2010-05-16 @ 23:52:20
Postat av: Emma-svar till nathalié

tack så mycket:) hahaha jag har typ inte hört det förr? och ja jag var ironisk, saken är den att jag ville testa det när jag gjorde min blogg, och redan efter någon vecka tyckte jag också att det var irriterande, problemet e att jag fanimej inte kmr ihåg hur jag la dit skiten haha. Men ska försöka ta tag i det så snart som möjligt, promise:)

2010-05-16 @ 23:55:28
Postat av: zena

HAHAHA mammas död den irreterar mig med fett jobbig, psyk ja e du vet, vilket de finns mer av,haha sitter o följer den grejen sattsäga, emma blogg välkommen lalalala fan haha dööööööööö

ajahejdåå

2010-05-17 @ 00:52:03
URL: http://sisszeaiter.devote.se
Postat av: emma-till zena

hahah men zena ingen har ju bett om din åsikt din fjärt! och ingen förutom du har så tråkigt liv att den sitter o förföljer min rullande text,eller? haha:P Loveeeee uuu toooo<333

2010-05-17 @ 01:07:07
Postat av: Emma

Kan ju även påpeka att jag ändrat den nu så den bara rullar en gång , gick inte att få bort den helt,eller vågade rättare sagt inte mixtra bland kodmallarna för då kanske jag tar bort något jag inte borde haha

2010-05-17 @ 01:09:54
Postat av: nathalié

hahah, åh försökte altid ignonera den, men mina ögon kom alltid på den och vart så jävla irriterad varje gång hahah, men nu är den borta!

2010-05-17 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0