♥ Mosters Älsklingar ♥

Hej på er, eller god kväll/natt ska jag kanske säga?
Kvällen har jag spenderat hemma hos bellis med mina tjejer o massa plugg,helt slut nu och för tillfället ligger jag o segar i sängen, dags o sova strax.
 Satt precis med min syster på msn och tittade massa bilder från förr.
Fick massa på när mina små troll (min syster döttrar) var små bebisar, så sjukt fort tiden har gått!
Haha så sjukt söta båda två, de är inte helt svenska då min systers man är från libanon, så de är hälften hälften:)
Och bara för att jag är så gullig så ska jag dela med mig lite av mina små sötnosar till er hehe:)

Mina ögonstenar♥

Izabelle

















Och det här lilla trollet blir 6 år i år:)

Alicia


















Och den här sötnosen blir 3 år i år


Älskar er♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på din syrra :) är hon och barnens pappa fortf gifta?

2010-05-10 @ 01:57:21
Postat av: emma-svar till anonym

dom är ej gifta endast förlovade:) men skrev "man" för det låter bättre än pojkvän när man är i den åldern hehe. Men ja de är fortfarande förlovade iaf och ska försöka visa bild på henne någon gång:) kram

2010-05-10 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0