Clash of the Titans

Denna kväll bestod av biomys med min finaste, vi tittade på clash of the titans i 3D, den var galet bra om ni frågar mig, gillar såna filmer faktiskt, fastän det är en typisk killfilm kanske haha.
nä men den var väldigt spännande iaf och hade ett bra slut så sånt gillar vi:)



Sängen väntar inom kort, borde sova för länge sen eftersom det är skola imorgon bitti,känner mig dock inte trött alls så får väl tvinga mig till sömns :)

Efter skolan i morgon ska jag försöka glida iväg till Marieberg, har hittat en sån fin kofta på bikbok som jag bara måste ha, så ska försöka få hem den:)

Hoppas ni alla haft en bra helg iaf och att veckan blir fortsatt bra:)
Nu ska jag krypa ner under täcket
Natti♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna jonsson

du får ta o blogga oftare tycker jaa!!!!!!!!!!!!

2010-05-06 @ 20:04:54
Postat av: maaalin

Nu tycker jag det är dålig uppdatering igen Emmaaa! puss

2010-05-07 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0