18.05.10

Hej på er, hoppas allt är bra:)
Själv mår jag prima ballerina, började sent idag så fick sova ut ordeeentligt imorse vilket behövdes.
Och vilket väder vi fick också, det som stod att de skulle bli regn, hur varmt o skönt som helst ju! Mer kvaft än varmt kanske,så det blir väl säkert regn framåt kvällen eller i morgon. Perfekt väder för en kvälls promenad iaf, så jag ska väl försöka få med mig älsklingen och  Chanel ut senare ikväll om vädret är lika fint då. hur mysigt som helst, älskar sena promenader:)

Skolan gick även den bra, usch måste ta tag i mina "rester" nu, haha, ligger efter med en del och betygen sätts ju nästa vecka så nu gäller de att sätta fart lite. Dessvärre är jag ju tyvärr en sån som gärna skjuter upp allting tills sista sekund och sedan får jag panik sista dagen när allt ska vara inlämnat. Inte alls bra de.

I morgon blir det inget jobb utan det blir skola i stället, ska göra brudbuketter till modevisningen på slottet. alltid lika trevligt, eller tjatigt? haha jag vet inte, båda på samma gång kanske:)

Kom hem för en stund sedan efter en liten trip till Marieberg med min pojkvän, vart en snabb visit där för lite mat och sånt:)

Nej nu måste jag ge min lilla kotte lite stryk, hon har snart bitit av mig stortån.
Later


Right now,na na na na:D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0