13.05.10

Tjoho allihopa

Vaknade för en stund sedan, sjukt skönt med sovmorgon, lediga både idag och imorgon vilket är great. Det behövs mer än ibland kan jag lova.
Ligger just nu och flummar med Bäcker på msn, planerar lite inför imorgon då det är Bellas födelsedag, samtidigt som Chanel ligger o biter mig i örat, snygg kombination haha.

Nej men som sagt, Bellas födelsedag imorgon, grattis i förskott darling, det blir grillfest hos henne sedan blir det utgång som det ser ut nu, trevligt som alltid med mina bästaste tjejer,kan inte bli något annat än lyckat när vi är igång haha.

Suger att vädret är som det är dock, hade ju varit trevligt med lite sunshine nu när man är ledig, men men sånt är livet ibland.

Nu väntar en lååång dush med inpackning, ansiktsmask, peeling osv osv, man får passa på när man ändå inte kan göra annat än att sitta hemma:)

Puss så länge



Bild tagen för ett tag sedan, när jag btw var brunhårig:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0