1 Maj - Stockholm

Kom hem för en stund sedan från en perfekt dag i Stockholm med min älskling, vädret var ju inte det bästa med vi slapp regn iaf, och det mesta var faktiskt öppet trots att det är röd dag osv, så det var ju tur.

Blev en del inhandlat, hittade inte sådär jättemycket som jag hade hoppats på men lite linnen osv fick följa med iaf.

Nu väntar en lååång dush och sedan blir det en lugn kväll, galet trött så får se om det blir något mer bloggande senare..

Tyvärr blev i princip inga bilder tagna under dagen=/ men visar iaf lite bilder på det som vart köpt osv, och avslutar inlägget med att säga att jag har sveriges,nej föressten, jordens, nej föressten, Universums underbaraste människa till pojkvän, Tack för idag bebis,
Älskar dig mer än allt mitt hjärta


Mot huvudstaden:)


Det dracks kaffe i massor




Linne med döskalle-H&M

Samma fast i grått-H&M


Mimmi pigg linne-H&M


Linne-Gina tricot


Linne/tunika -Gina tricot


Jeansshorts-H&M




Nya tygskor-H&M


2 enkla långa halsband, fint till ett enkelt linne-H&M




Och sist , men Absolut inte minst haha, örhängena med stort Ö, från H&M.
Haha ni skulle ha sett min pojkväns blick när jag greppade tag i dessa, han trodde jag hade gått o blivit knäpp, då kanske ni förstår hur stora de är. Men galet snygga iaf, till en hel svart outfit typ,som en fin detalj, utan andra smycken över huvud taget, då blir det för mycket av det goda:)
Hur fina mina öronsnibbar ser ut efter en kväll med dessa behöver vi ju dock inte gå in på.

Passar på att visa lite nytt från tidigare i veckan som jag glömt lägga upp


2 nya sminkväskor-H&M
Rexona deo, tips till er tjejer, den är För bra, typ omöjligt att svettas med den haha-H&M
2 choklad ansiktsmasker-H&M


Mina fina ballerina kom också från Nelly,dessvärre var de liiite trånga,så fick åka tillbaka o bytas till en stl större som jag väntar ivrigt på nu:)


Jättedålig bild, fick se att det var den enda jag tog på dem, kan försöka ta en bättre när de nya kommer sen:)




xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är jeansen köpta som du har på bilden tillsammans med skjorna? =)

2010-05-02 @ 10:22:28
Postat av: emma-svar till anonym

Hej! de är ett par gamla jeans som jag köpte på H&M för hundra år sedan hehe :)

kram

2010-05-02 @ 13:35:33
Postat av: Milo

Vilken snygg kille du har jaoooooooooo

2010-05-02 @ 15:33:36
Postat av: Emma-svar till Milo

Jag vet riktig pudding haha:D

2010-05-02 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0