08.05.10

Tjingeling, det var ett tag sedan:)
Kom hem för en stund sedan från jobbet och ligger just nu och degar i sängen, lite lagomt sliten sådär. Känner att jag behöver några timmars sömn men det hinns inte med för massa plugg ligger o väntar)=

Muntligt nationella på måndag,suger! Hatar muntliga saker ,börjar bara stamma haha.
Börjar få lite halvångest inför studenten också, har så sjukt mycket saker som måste göras klart osv i skolan, sedan är det ju en del som ska årdnas inför själva dagen också:)

Satt med mamma och tittade igenom bilder till studentplakatet, får inte välja själv riktigt men får vara med och se iaf, usch vill inte ens ha något plakat, Frågar mig själv och undrar om jag inte fastnade på ett enda kort eller om jag helt enkelt var så jävla ful som barn, haha.

Nej hörni, ska väl försöka sätta igång med lite plugg.
Hej så länge

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0