We will all laugh at gilded butterflies

Hallo, kom hem för en liten stund sedan.
Blev staden + marieberg med bäcker, massaaa kul som vanligt.

Och, jag fick tag i dom, dom underbara fjärilsringarna från H&M som jag suktat efter i hundra år!
Oh så fina dom är! Köpte både en i silver och en i guld,kunde inte bestämma mig.

Köpte även mascaran jag pratade om igår,så den ska prövas, berättar givetvis vad jag tyckte senare!


Ska försöka röja lite i mitt rum då det är kaos här igen, later.


H&M 49:- /st






Min rubrik idag, som kommer ifrån shakespear är så vacker, har alltid velat ha den tatuerad någonstanns på kroppen med någon eller några fjärilar runt, dock har ju redan Megan den så det känns ju lite copycat, galet fin är den dock.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menas med den tattueringen ?

vad betyder den,o vad skulle den betyda för dig

kram

2010-03-05 @ 19:48:40
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! den engelska "översättningen" på texten är vad jag fattat det som "to make the best of what life has yet to offer, rather than remain impressed by wealthy ostentation" Om man då ska översätta på svenska, Att göra det bästa av vad liver ännu har att erbjuda,i stället för att förbi imponerad av förmögen skrytsamhet. Typ. Nu vet jag ju inte exakt vad shakespear menade med texten men jag tar den som att man ska ta vara på vad livet har att erbjuda som sagt, man stirrar sig ofta blind på vad den inte erbjuder. Kram!

2010-03-05 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0