Vårkänslor

Hallå alla fina!
Hoppas allt är bra med er, jag själv känner mig något sliten faktiskt, trött,ont i ryggen,seg osv osv.
Skönt att det iaf var sista jobbdagen för denna veckan idag, ledig i helgen,skööönt. ska sova ihjäl mig.
Har blivit lite dåligt med inlägg dom senaste dagarna men som jag har sagt tidigare så blir det tyvärr så när jag jobbar, slutar ju rätt sent osv.

Vilket skönt väder som har kommit till oss föressten, fortfarande kallt men solen är ju framme, känns nästan som vår!
Kvällens planer är myskväll med min älskling, saknat honom faktiskt.

Hoppas ni alla haft en bra dag i skolan,på jobbet, hemma, eller vart ni nu än befinner er:)

Ska ta o hoppa in i en lååång dush,sedan får ni en kvällens,i promise.
Puss!


Jag o Emily för ett par år sen, värmeeee.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0