Tråkiga Tider

Dagens första inlägg.
Kom precis hem,var ju som sagt och firade Albin (min brors son för er som undrar), massa ungar där vilket betyder galet mycket skrik, ballonger som smällt 10 cm från öronen,osvosv,  så huvudvärken man har nu är fiiiin haha.

Får se om det blev några roliga bilder ,visar er senare isf.

Planerna för dagen är inte många, ska hitta på något med Milad senare, vad vet jag inte än, kanske får med han ut och käkar haha, we´ll see.

För tillfället ska jag iaf ta o slänga mig i sängen, titta om det finns något bra på tv,o bara slappaaa.

Så vi hörs när jag gjort det hehe.
So Long



Idag åkte fjärilsringen på,love it!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0