Today

Dom delade ju ut gratis glass på järntorget idag av någon anledning,så självklart snodde jag o bäcker till oss varsin, god som f*n vad den också, haha, men det kanske var just för att den var gratis? brukar smaka bättre då.

Btw, jag och bäcker såg en "kändis" idag haha, kitty från andra avenyn, inne på krämaren, coolt. säger vi=D

Galet mysigt att vandra omkring på stan idag i det fina vädret, nu ser man iaf lite hopp om att våren kanske är på väg, gled ju omkring i bara skinnjackan idag, härligt!







Härligt med solen i ansiktet,våren kommer!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

var e halsduken ifrån feeeett fin :) kram

2010-03-05 @ 22:49:28
Postat av: emma-svar till anonym

Tack!=D den är från Gina,dock förra årets)= kram!

2010-03-05 @ 23:08:11
Postat av: jenn

Skulle du kunna vissa bilder på dina tattooS? Jääätte söt är du! ha en bra dag =)

2010-03-06 @ 18:22:56
Postat av: emma-svar till Jenn

Hej! Ja absolut,det ska jag försöka göra sen, den i nacken ska dock göras om inom snar framtid så jag visar den när den är klar:) tack så mycket! Kram:)

2010-03-06 @ 19:33:34
Postat av: sofia

vadå vad ska du göra om på den, kram

2010-03-07 @ 13:05:05
Postat av: Emma-svar till Sofia

Det som ska göras om är text stilen, har ju haft den i några år och vart inte speciellt nöjd ens från början, så ska försöka gå till någon riktigt duktig som kanske kan försöka fixa till den fint utan att det blir för klumpigt, vi får se hur det blir. Visar när det är gjort iaf! :)

2010-03-07 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0