Tips-Hur jag gör mina lockar

Har fått en del kommentarer ang hur jag gör mina lockar i håret osv, men har glömt bort att göra ett inlägg om det där jag förklarar,så jag tänkte göra det nu för er som undrar.

Jag lockar alltid mitt hår med plattången,då jag tycker lockarna blir mycket finare och mer livfulla,med locktång blir ju alla lockar precis likadana, vilket ser så tillgjort ut. (enligt mig iaf)

Svårt och förklara exakt hur jag gör, men hittade en video på youtube där hon visar hur hon gör. Och jag gör näääästan lika som henne,inte riktigt, men det där är ju en teknik sak hur man är van osv, men det blir ju i princip samma resultat så ni som är sugna,kolla på videon och gör efter henne, det blir säkert bra!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0