Svar på tal , bara för att:)

Just to prove how much woman I am compare to you:)

Hörni hörni, fick precis denna kommentar av någon söt liten läsare,read and enjoy!

Skrivet av: Hate U
"okej, jag måste bara säga en grej. din blogg seriöst, den är fööööööööör tråkig? skaffa dig ett liv. och du ser så stroppig på dina bilder :S vafan lekeru?Om du e en kvinna lägg upp taskiga kommentarer som jag vet att du får oftast. VEM FAN BRYR SIG VAD DU ÄTER VARJE DAAAG herre guuud. Lägg bara ner bloggen ingen kommer läsa den ändå förutom dfina så kallade vänner. Tack hej!"


Jag har egentligen ingen lust att skriva något till mitt så kallade "försvar" ,då jag inte tar åt mig för fem öre. Men tänkte skriva lite runt omkring såna här kommentarer som jag tror som flesta bloggare råkar ut för då och då,och använder då detta exempel ovanför,så därför gör jag det denna gång.

Till att börja med, detta går inte ut till alla mina läsare, då jag får 99% postiv feedback från er alla, massa fina kommentarer osv,tack till er btw, MEN, känner du dig träffad av detta inlägg,så läs det,för all del, du kanske lärt dig något när det är slut:)

För det första,en sak jag inte förstår med såna här personer, om min blogg nu är sååååå jävla tråkig, så man till och med ödslar fem minuter åt att sitta o skriva någon meningslös kommentar som mina ögon bara rullar snabbt igenom, varför ens gå in på den? Varför inte bespara sig själv den tiden?:) och om jag är så störande, varför låta mig förstöra eran dag?:)

För det andra, om det handlar om "kvinnlighet" att publicera massa töntiga kommentarer skrivet av "anonym" eller i detta fall ännu värre "hateu"vet du inte vad kvinnlighet är. Jag brukar faktiskt publicera negativa kommentarer, om jag tycker att det finns något som stämmer i den, sedan att jag väljer att inte publicera kommentarer som den ovan,är för att jag inte vill smutsa ner min för övrigt läckra blogg med massa trams som avundsjuka människor sitter bakom skärmen o skriver.

Jag har aldrig påstått att jag är snyggast i världen? men jag vet att jag absolut inte är ful, stroppig är jag inte heller för den delen, snarare tvärt om, sedan att jag väljer att inte le som att jag vunnit på lotto på varje kort det är väl ändå upp till mig?
Och sist men inte minst, jag skriver min blogg endast för min egen skull,för att jag tycker att det är kul och ge min typ av "inspiriation",jag uppdaterar då jag har tid, vissa dagar mer,andra dagar mindre, om det inte passar sig för vissa så föreslår jag att ni hittar på något annat o göra med erat häftiga liv:)

Det jag vill få ut av detta inlägg är till er läsare, som även ni råkat ut för denna typ av kommentarer, ta inte åt er snälla,låt inte någon trycka ner er, vänd på det i stället, gör som jag, gör det till något positiv.
Jag vet ju att det trots allt inte är någon människa som är bättre än mig som sitter där bakom skärmen, jag vet ju att det endast är någon som är sjukt osäker på sig själv, och som därför måste ta ut sin osäkerhet på någon annan.

Pusss på er ALLA:D


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tkr iaf inte din blogg e tråkig osv, ja tkr den e skit bra :) ville ba säga de.

2010-03-11 @ 23:36:04
Postat av: anonym

haha du e tung fan ! fortsätt med det du gör :) läser faktist din blogg varje dag. otroligt bra blogg !

2010-03-12 @ 00:07:40
Postat av: Amanda

haha good answer! det är bra att du inte tar åt dej om vad andra säger faktis, fortsätt så!



puss puss!=)

2010-03-12 @ 07:56:46
Postat av: Rosi

Bra sagt!!! hon/han är bara avis.. förstår inte heller att han/hon har tid att sitter och skriva å gnälla.. sådan får jag oxå i börja när jag sätt igång blogg.. bara skit i de.. jag läser varje dag din blogg.. alltid ROLIG varje gång. puss på dej.

2010-03-12 @ 10:22:40
Postat av: Sandra

jag tror den som skrev kommentaren är väldigt avundsjuk på dig!=)

2010-12-01 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0