Studentfix

Som jag sa igår tänkte jag i detta inlägg försöka tipsa om lite student saker, dock gick det inte så bra som jag trodde, fanns ju knappt ingenting snyggt i vitt,dock hittade jag några klänningar som jag tyckte var söta.
Skor är f*nimej omöjligt, letar själv som en tok både på internet och runt på stan och har ännu inte hittat några.
Smycken känns nästan onödigt att tipsa om eftersom det där är så himla olika från person till person.

Ni kan ju även gå in på dessa hemsidor och kika, kanske hittar ni något där som ni tyckte om som inte jag lagt upp på bild.

Nelly.com
Stylebystars.se
Asos.com

Cocoo.se (smycken)





Från Nelly.com


Från Asos.com



Från Stylebystars.se




Studentmössan kan man ju köpa lite vart som helst, både via internet och i affärer.
På exempelvis abcgruppen.se eller kokard.se kan du beställa din mössa,dock är det oftast lite dyrare priser via internet än de som är i affären.


xoxo

Kommentarer
Postat av: nathalié

vart beställde du din ifrån? =)visa din mössa som du beställde, skulle vara kul att se faktiskt!

2010-03-06 @ 21:18:59
Postat av: Emma-svar till nathalié

Hej! mössan är inte beställd än om jag ska vara ärlig, skulle gjort det för länge sedan men det har blivit helt bortglömt. Så ska göra det snarat,troligtvis från abc gruppen.

Klänningen jag beställde är jag osäker på om jag ska ha, får se om jag hittar någon finare tills dess isf köper jag den! Visar iaf när jag bestämt mig:) kram

2010-03-06 @ 21:48:22
Postat av: Anonym

den vita klänningen från asos, med en stor rosett i mitten.. har inte du den?=) tyckte jag s¨åg den på ngn utav dina outfits lr?=)

2010-03-07 @ 01:28:32
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! det stämmer, jag har den!:) brukar vika upp den lite ner till och ha den som ett linne, då jag personligen tycker den var något kort som klänning, men den är jättesnygg och funkar som studentklänning för den som vill ha lite kortare:)

Kram

2010-03-07 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0