Stressdag

Hallå på er.
nu har jag ännntligen tid över för att sätta mig ner lite, har stressat ihjäl mig idag känns de som.
Först skolan, sedan iväg till gymet, körde en och en halv timme och har sån grov träningsvärk så jag knappt kan röra mig haha, efter det blev det marieberg med mamsen, skulle kika efter några nya skor, utan resultat. Och ja, jag vet ju att jag fick hem två par nya idag men jag var ute efter ett par "fin" skor som ändå är lite varmare så jag kan ha dem nu, men det fanns det inte så jag får helt enkelt klara mig tills det blir varmare så man kan börja använda alla fina vårskor!

Väl hemma vart det storstädning , inte klar riktigt ännu, men var tvungen att ta en paus haha.
Ska ta mig en låång dush nu så vi hörs efter det!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0