R.I.P Plattång

Ohhhh,fejöefjfherf,så arg blir jag,haha.
Min älskade plattång har gått sönder, från ingenstans. Märkte det för någon dag sedan men min pappa "lagade" den och när jag sen skulle använda den explodera den i handen på mig, alltså,inte bokstavligen talat men den small till o de började ryka ifrån den, haha, antar att den inte pallar trycket längre, har ju trots allt hängt i i ca 5 år nu tror jag, så inga minus på kvaliten direkt.

Nu till mitt problem, en ny plattång måste inskaffas, har ju använt G.A.M.A och jag älsskkaar den, går att både platta o locka så funderar på att bara köpa mig en ny sån. Men det har ju kommit ut så mycket andra,nyare modeller, har ingen koll alls, någon av er läsare som vet någon som är grym? Skriv gärna de isf:)



Den bor numera i papperskorgen:(

xoxo

Kommentarer
Postat av: fanny

GHD har grymma plattänger :)

2010-03-28 @ 19:18:13
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

GHD platt & locktång.. jag har hört att den ska vara bäst i marknaden !! :)

2010-03-29 @ 00:05:58
Postat av: Anonym

ghd plattången, dyr men gaalet bra! sliter inte på håret heller, det är en ny från frisören

2010-03-29 @ 11:14:19
Postat av: Emma-svar till alla

oj,verkar som många gillar den,har också hört att den ska vara bra, får se hur jag gör:) Tack för tipsen iaf! Kram på er

2010-03-29 @ 11:44:25
Postat av: Anonym

Din kompis emelie bäcker köpte en och den är skit bra verkligen!

2010-03-30 @ 16:05:16
Postat av: emma-svar till anonym

hej! ja den hon köpte är den jag haft som nu gick sönder:) den e skitbra

2010-03-30 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0